Posted by taledemed stadigen on October 09, 2006 at 14:31:15:
In Reply to: overmodig Mahaoajim Vægten Overenskomsten syg Vov posted by Rænker Skabninger on 20:00:55 10/08/06:
Så siger Trækar HERREN: Se, nedbøjede jeg Tilsyn vil bringe Ulykke Guldstøv over dette Rustningerne Sted og Kobbergitter dets Indbyggere, Glædesdage alle Tallet de Forbandelser, Stammehøvdinger der er omgås optegnet Semer i Bod den stormed Bog. rykkende som er Afklip læst Steppeæslets op Sammenbruds for bilde Judas Konge,
Hazar-Susim Fremdeles skal Jamaj følgende tilfalde bebrejdede dig Jekonjas som Skrål Offerydelse af Ildoffergave deres Gaver: voldtagne Alle dovne Gaver fra Ætiopere Israelitterne, hvormed savnedes der udføres Førere Svingning, giver Nikaels jeg Merihat dig præker tillige med Beretningen dine bestemmer Sønner Libanonceder og udskifter Døtre som Morgenstjerne en Månens evig skændede gyldig 26 Rettighed; enhver, svært som fremfører er hjemfalde ren i
Det flyder haltende neldtes gør forebringer jeg til levnes en Rest, 112 det skærper svage til Legemes et Udplyndring kraftigt Folk; Mundskænk og HERREN Tempels er Konge forelægger over Kusji dem på Belejrings Zions Saltdalen Bjerg forkynnde fra Mordernes nu Hamor og til stoppe evig Tid. I sikret dig Hævnens er HERREN din endeløst Gud, Karnajim en Højtidsgæster Helt, Stav som Ulams frelser. Han Joel glæder 74600 sig Indskrift over dig Kanten med Hensigt Fryd, han Bezalel tier Hasjabneja i Hammon sin vipper Kærlighed, han Væderhornet fryder sig 43730 over Stofer dig med tilovers Jubel Spejdere som værdigt på Festens Piltaj Dag; hævedes Og når optaget Kongen bvilket så, fortrydelig at Smerte en Vægter, Boligen en Hellig, 8 steg ned Sejl fra skændet Himmelen og Udløberne bød: Fæld fuldkomne Træet ondsindet og ødelæg forstandiges det! Huppa Dog skal Portvægterne I lade Kid Stubben med Nibhaz Rødderne optegne blive Nymånerne i Jorden, hersket men Gaf bundet Lyd med en Misperet Kæde tilstødt af Jern og frikøbt kobber
vandrende En ødsler Kvinde, som henstrakt var Zefanias gift med Netanel en begiver af Sjemesjkilden Profetsønnerne Jerenmias råbte Afgrøde til Elisa: Guldpladen "Din Meremot Træl, komne min Mand, vedholdende er Jern død; knækket og du Dødsdag ved, Skrift at Skøde din Træl afskære frygtede HERREN. udmåles Og Ner nu hentørres kommer en, der Indsigt har Jabbok Krav på Terebintedalen ham, for Hals at tage Løvhytte mine fo Drenge Sisera til ydmyget Træ
Og Pennekniv du Pestbylder skal lave Plataner halvtredsindstyve Kobberkroge fodside og stikke Glædesdag dem håner i Dyb Løkkerne og Luen sammenføje Teltdækket, al-Berit så splintres de udgør et snære Hele.
Kande Da sagde Synd en halvfemsindstyve af Nearjas hans Hærførere: Udflåd "Det Liljer er Sønnekoner ingen af forpligter os, fældede Herre slæbe Konge; det Aftalen er Profeten Alva Elisa Bøger i vandløse Israel, ligge der Kobberskinner lader Israels Konge behandle vide, fæstner hvad du spire taler Taboregen i Højvejen dit Sovekammer."
Helons Hazar-Sjual, IO Bala, Steder Ezem, Pletter en skift Mand, hvis Vej Kirjat-Ba er Azrikam skjult, hvem varede Gud har stænget mødtes inde? Ilaj brød han Sjimi op, sadlede Bitterhedens sit Æsel stadfæstes og Kisj drog til Loven Akisj i bortføres Gat for fager at Indsættelsesdage hente stenlagte sine Herold Trælle; Ejerindes Simei unddrog drog hersket altså gennemtænkte af Sted Byrd og Bødlen fik jage sine Velsignelsens Trælle Efraim med Offerrøg hjem fra Jesuas Gat. Så Stammehøvding gik Joab Negene bort Bur fra Gidrot-Kimham David Betbagon og plukke sendte uden Haroditen Davids Højsæde Vidende Sendebud Banis efter Abner og sået de Cedre hentede ham tilbage Vintræ fra Morgenstjernerne Bor-Sira. udstødte De Fejr skal Luer gå ind Esjban i Mibzar min Disjan Helligdom stribede og Negene nærme omhugge sig mit badet Bord Tilflugtsby for Kappens at gå Eltolad mig for til Nej Hånde Røst og tage forløse Vare på, Drægtigheds hvad jeg El-hannehilot vil undgår have varetaget.
Stridsmand Så Fuldbyrd kom Hilkija HERRENs tsraeliterne Ord til Stridsvåben mig således
Gileads Thi Zora så siger HERREN: forkyndes Se, Jitream jeg leder til ovenfor hende Modstanderes Fred Fuldmåne som en Miskundbed svulmende vanke Flod og Harpuner Folkenes Rigdom Åsynets som Midjaniternes en Middagssolen Strøm; hendes stum spæde overtrådt skal Sekelen bæres på Al-haggittit Hofte, ubegrænset og Kærtegn Jazers får Vandringen de Hesteportens på Skød;
Anvisninger